I will drink a case of you

 
 Här sitter jag på golvet i skolan med en lagom-okej-internetuppkoppling och tjuvar till mig musik av Joni Mitchell. Hela konserter faktiskt. Dom ska jag lyssna och sjunga till när jag vill ha en sambapaus.
 
Idag har jag varit ledig och försökt få saker gjorda och det har gått ganska bra vill jag tycka. Om bara några minuter ska jag ha percussionlektion med Antenor vilket brukar vara trevligt. Och SVÅRT! Men mest roligt. Efter det ska vi svenskor och Talita hem till Marinas föräldrar som är här och hälsar på. Det har utlovats köttbullar och ingen är gladare än jag. Sen ska vi vidare till Clubo de Choro för att kolla på en svinigt duktig gitarrist. Jag vet inte vem han är men folket här säger att han är kalasbra. Dricka en öl kan man ju göra också. Dom har Leffe där, om man känner för något som har mer smak än vatten. Fast den är dyyyyyr. Fast man kan unna sig ibland. Får se.
 
Percussion! Woop, woop!
 
 
 
 

2013-10-10 | 22:15:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback