Glatt ville jag min drömda på händerna bära

Jag har fått dille. Dille på svensk musik. Den är ju för bra. Just nu är jag inne i en period när jag bara skulle vilja sitta och sjunga svenska visor. Kanske skriva en egen. Inte sjunga rytmisk samba eller jobba med övertoner. Fast jag måste. Dock tar jag en paus från det nu och lyssnar på Sofia Karlssons Svarta ballader istället.
 
I fredagskväll satt jag och hade jamsession med mig själv. Skrev texter och försökte att spela lite piano till. Det blev väldigt avskalat men också väldigt mysigt. Jag fick nästan fram känslan. Innan jag hann ångra mig så skickade jag den till Jesper. Läskigt! Men roligt. Jag ska försöka skriva lite och ta med hem, sätta mig med någon som jag trivs med och så kan vi jamma fram fina saker. Det skulle vara mysigt.
 
 
 
 

2013-10-14 | 18:27:33 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback