Hipp hipp hurra!

Idag är det min födelsedag. Tjugotre. Ganska menlös ålder må jag då säga. Det är slut på alla dom här åldrarna man längtar till. Arton, tjugo. Tjugofem känns väldigt avlägset. Det tar vi då.
 
Igår (som tog slut för bara några minuter sedan) sov jag konstigt och var ganska trött vilket gjorde det svårt att hålla igång med mitt nerpackande. Jag for in till stan för att klara av Bolaget och köpa fler flyttkartonger. Ingen bra kombo. Jag köpte dessutom alkohol till mitt kalas i Nynäs som äger rum på lördag. Jag var relativt pepp och pigg när jag åkte ner på stan vid elva men var slut som artist när jag kom hem. Cyklade till Willys för att köpa potatis och jordgubbar och gäspade som om jag inte sovit på flera veckor i kassakön. Sen fick jag sällskap vilket piggade upp mig. Jag plockade uppe i mitt rum medan han satt nere i soffan och spelade GTA. Sen tog vi en gemensam paus för att öva på att stå på händer och huvudet i trädgården. Stå på händer, nja. Stå på huvudet, OH YEAH! Senast jag försökte ramlade jag bara omkull men nu har jag tydligen hittat balansen så jag kunde "sparka mig upp" och sen stå. Spikrakt. Huuuur länge som helst. Det var galet. In i huset, nöjd och glad, för att fortsätta att packa. Sen ut i trädgården för att spela lite schack i solen. Stå lite mer på huvudet. Sen tog vi en sväng till skolan och sen vidare hem till Emma för att hjälpa henne med att bära ner en säng till förrådet. En pizza på det, även denna i den värmande solen trots att klockan var nio. Sen gick jag hem, barfota för att jag hade fått skavsår av mina espadrillos. Dags att värma upp sommarfötterna!
 
Midsommarafton kommer att spenderas här i Öret med vänner. Jag tror att det blir fint.

2013-06-21 | 00:24:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback