Skär som en gris

Jag är inte klar med mitt paper. Suck. Och nu börjar jag bli otålig och vill bara bli av med det vilket kan vara lite tokigt. Det kan sluta med att jag skickar det imorgon utan att kanske egentligen känna mig riktigt nöjd. Eller nej, det vågar jag inte. Fast det skulle vara skönt. Det kommer att skickas imorgon, tyvärr inte på förmiddagen. Men innan klockan slår kväll ska det vara borta så jag kan fira med sovmorgon på tisdag. Kanske att man går ut och ölar för att fira? Det vore i och för sig trevligt. Att handla hem mat kan också vara bra men det tar man när man har tid.
 
Ikväll har jag och min ekonomipartner in crime, fröken A, suttit och bokfört Joybellsekonomin. Det tog "bara" två och en halv timme men det var roligt. Vuxenpoäng på det liksom. Tjugo minuter sena till repet smög vi in och kastades direkt in i två nya låtar. Det är trevligt att vara igång med gospeln igen, inte några o-stämmor fastän det å andra sidan också kan vara roligt. Ibland. Nu vill jag dock bara sjunga gospel för allt vad jag och min kropp kan med och det fick jag göra ikväll. Glad Amanda! Nu varvar jag ner med en kopp te och ska skriva lite på mitt bajspaper. Inte länge dock, det är hopp i säng som gäller strax så man orkar upp att skriva igen tidigt imorgon. Lunchkonsert med fina klasskamrater väntas imorgon så det kan jag se fram emot.
 
Snart är jag klar och snart är jag där. Sen kan jag visa upp vilka fancy grejer jag fick med mig hem från Myrorna igår. Det kan ni se fram emot.

2013-01-14 | 22:27:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback