Rödtunga.

Det tidigare blogginlägget skulle ha kommit upp igår men vårt internet valde att krångla. Så du, ni, vet det.
 
Det här med att blogga förresten, sjukt mycket 90-tal. Min generation. Eller? Och det här med Instagram. Imorse när jag gick till skolan så lös solen så rackarns fint mellan träden och då det föll ner snö så glittrade det så fint i luften, som att bo mitt i en såndär snökula. Vänd upp och ner på den så faller det snö. Svinkallt var det också, mina jeans frös typ fast på bena. Inte kul för mina torreksem, en parentes så.  Min första tanke var att det här ska jag minsann fota och lägga ut på Instagram. Många likes vet du. Jag ser mig diskret omkring, tyvärr så kommer det en männska från Tärnvägen. Detta betyder alltså att jag inte kan stanna och ta en bild (laaame!) utan får ta en i farten. Det funkade faktiskt riktigt bra och många likes blev det. Några i alla fall och då kan man känna sig nöjd. Varför är det så egentligen? Ibland lägger man upp bilder som bara får typ två likes, då känner man sig lite missnöjd. Hallå, är ni inte intresserade av mitt liv idag eller?!
 
Det ska tilläggas att jag har druckit vin ikväll. Med de trevliga damerna från Klubbmästeriet. Och nu är jag skittrött och har en knallröd tunga. Tänk om man skulle dricka vin varje kväll, vad gott man skulle somna. Före elva dessutom. Som hittat jue! Tack och bock för mig, he var som en trevlig kväll. Estetisk kommunikation imorgon, tjolahopp!

2013-01-22 | 22:36:09 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback