Ljuset i tunneln

Jag känner det. Och den som kikar in och läser här ibland märker det framförallt nu. Jag ser ljuset i tunneln.
 
Till mitt frukostte har jag läst M's ypperliga paper. 5 av 5 toasters får hon av mig, rakt av bara. Samtidigt kan jag andas ut och i fortsättningen strunta i att hela tiden bygga om mitt eget paper. Det duger också tycker jag. Hoppas att M också tycker det, hon ska få läsa det idag. Det vore som sagt helt fantastiskt skönt att maila iväg det idag, gärna precis efter lunch så jag kan få följa med M ner på stan för att inte köpa något. Kanske fika för att fira. Och öla imorgonkväll. Och lyxa med en god middag istället för det kyl och frys har att erbjuda vilket inte är så mycket. Ganska schysst ändå att jag har varit här i drygt en vecka utan att handla vettig mat en enda gång. Förutom blodpudding då.
 
Dagens klädsel ska bestå av glittriga pennkjolen jag fick av min eminenta mamma i julkapp. Den fick ju inte bli invigen på nyår så det får bli på en kalastisdag istället. Med reafyndad Monkiskjorta och rött läppstift. Kanske inte mina gröna Martens då, bara för att göra mamma glad.

2013-01-15 | 08:40:16 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback