Spring.

Ännu en vecka till ända. Det går så sjukt fort nu. Det är bara måndagarna som är lite sega nuförtiden resten går med en jäkla fart. Och så kom jag precis på att jag har en massa sidor att läsa till första lektionen i Ämnesdidaktik imorgon. Attans! Som tur är har jag förmiddagen på mig att läsa. Och lite nu innan jag hoppar i säng.
 
Den här helgen har jag varit den enda i gänget som har varit i Öret. Dock utan nöd. I fredags kilade jag iväg och tog ut mig på zumban, slappade lite hemma och avslutade med att sova mig igenom en film hos Joel. Jag såg första kvarten kanske, sen kunde jag inte håålla ögonen öppna längre, det var helt omöjligt. Igår tog jag en promenad till och från stan, lagade mat tillsammans med Sonja och Lisa och åkte senare på kvällen hem till Frida och Joakim för myshäng tillsammans med dom och Hannah. Sjukt trevlig kväll må jag säga!
 
Idag har jag städat köket i tre och en halv timme. Storstädning. Torkat ur skåp, skrubbat väggar, dragit fram spisen och rengjort bakom den samt det gamla vanliga med dammtorkning och moppning. Passade även på att möblera om litegrann. Trevligt resultat anser jag. Dock är mina händer och naglar riktigt arga på mig nu, röda och skiviga, så jag passade på att köpa diskhandskar till nästa städning när jag var på Willys. För veckohandlat har jag också gjort. Och sprungit. Och ätit glass. Och nu ska jag väl ta och läsa litegrann då.
 
Hepp, hepp!

2013-02-17 | 22:15:35 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback