Does anyone want to go dancing on the roof?

Ny måndag, ny vecka. Idag har jag i princip bara suttit i möten, renskrivit protokoll samt hunnit med att öva sång i en timme. Och Joybells såklart. I slutet på repet så har vi en fin liten punkt som kallas fågeln. Fågeln går runt bland medlemmarna i kören och tanken är att man delar med sig av något, vad som helst, när man har fågeln. Idag var det Kajsa som verkligen slog huvudet på spiken. Hon pratade om att vända på sina irritationer i vardagen. Jag får vara tacksam när jag har handlat och fått ont i axlarna av de tunga kassarna, det betyder ju att jag äter gott. Att jag kan äta. Igår var jag otroligt tacksam över att datorn höll när jag råkade tappa den i golvet. Inte en skråma fick den och den fungerar precis som förut. Ofta tänker jag på hur tacksam jag är över att alla i min familj lever och frodas. Är tacksam över att när min telefon ringer så är det inte på grund utav att det har hänt något otäckt utan att det är för att höra hur det är med mig. Mycket bra.
 
Imorgon vankas det sånglektion och slickrep. Annars övning. Och på kvällen ser jag fram emot att få kila på rytmikkonsert som jag tror blir rackarns bra. Tack för muhög, allt jag får och kan göra, alla jag lärt känna och kommer att lära känna. Alla konserter jag kan gå på som peppar mig att öva mer för att bli bättre och säkrare.
 
Tack och bock!

2013-02-11 | 22:43:00 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback