Det här med att sova.

Imorse lovade jag snällt mig själv att ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare. Jag var så rackarns trött och seg. Innan jag lyckades ta mig ur sängen förstås, sen brukar det ju gå av bara farten. Jag höll nästan på att somna ifrån. Dock kommer jag inte att lyckas med min snällhet, just nu är det till och med senare än igår. Svårt det där.
 
Jag peppar i alla fall att inviga min senaste klänning från Myrorna, en ganska somrig en men jag kan inte låta bli. Vit, turkos och svartmönstrad är den så till vinröda strumpbyxor, Dr.Martens och svart kofta blir det perfekt. Tjoho för fancy tuesdays!

2013-02-18 | 23:33:00 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback