T.R.Ö.T.T

T som i trött. Det är lite så vi alla jobbar idag känns det som. Fast det är ju extra synd om mig såklart, puckot som endast sov fyra timmar inatt. Dock var det ju på grund av gospelgudstjänst så jag är långt ifrån bitter. Jag är absolut bitter över att bli så trött i benen då jag är tvungen att promenera överallt. Det där med att laga punka var lite svårt så jag ska ta hjälp av eminenta Johan istället. Den snälla karln. Köpa en cykelslang har jag lyckats med i alla fall. Hoppas jag.
 
Annars då? Igår insåg jag att det är sista dagen på sommarlovet idag. Det ska firas med en film och tidig sänggång då det blir rivstart imorgon med samling klockan kvart över åtta i den sketstora aulan på skolan. Campus liksom, vi ska ju ner där och härja. Hejdå Musikhögskolan! För den här terminen alltså. Fast vi lär inte kunna hålla oss borta. Man måste ju öva och så. Och ha roligt och spela.
 
I väntan på att Johan ska repa klart så ska jag roa mig med att läsa lite inför imorgon. Typiskt, där gör de missade sömntimmarna sig påminda. Läsa. Pausa. Läsa. Pausa. Sova. Hepp!

2012-09-02 | 16:45:53 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback