Regnställ och gummistövlar

Idag är det äntligen dags för Örebrodagen! Och självklart regnar det ute. På Örebrodagen är man ute hela tiden, hela dagen förutom när man äter lunch. Tur då att jag är över det där högstadietramset då man hellre blev blöt och kall än körde på regnkläder för det "är ju såååå fuuuuuuult". Nä, torr och varm ska man vara. Det blir som skönare då. Vem blir inte grinig när man blir blöt liksom? Jag blir skitgrinig så man kan säga att det även är för omgivningens skull.
 
Nu blir det gröt och mitt hembakta (that's right, jag har bakat bröd för första gången i mitt liv) valnötsbröd till frukost. Lite hallonsylt och en kopp te och jag är good to go. Håll tummarna för våra åtta, tappra musiksektionare idag! Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra köttfärs av dom! Tjoho!

2012-09-14 | 10:03:50 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback