Louise med Oskar

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på en utav världens just nu finaste låtar, Louise av Oskar Schönning. Försöker peppa mig att göra någonting. Måste laga punkan. Måste lyssna in en låt inför gospelgudstjänsten imorgon. Måste läsa en massa sidor till på måndag då pedagogiken drar igång. Måste fnula ut en fiffig kändis att klä ut mig till till ikväll. Fast det är faktiskt inte så viktigt. Kanske att jag drar fram min hippieklännig och kör en Tomas DiLeva. Måste bara få tag i långt hår fram till dess.
 
Igår gick jag hem barfota från kåren. Skavsåret på min häl var ett faktum och hade jag inte tagit av mig skorna hade jag aldrig kommit hem. Den varma duschen när jag kom hem var nästan det bästa på hela dagen. Förutom att få lägga sig i en mjuk säng efteråt då. Och förutom att dansa så mycket att man blir uttorkad. Det är också roligt.
 
Jag tror att det kommer att bli ett riktigt fint gäng nya ettor som börjar i år. Roligt har vi i alla fall. Eller, i alla fall jag.
 
Cykeln, här kommer jag! Gör så att det inte tar halva dagen att fixa punkan bara, då blir jag ledsen.

2012-09-01 | 13:16:11 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback