Dansa. Pausa.

Hej hej, hemskt mycket hej!
 
Nuförtiden går mina dagar åt till att hänga med nystudenter och läsa. Att plöja igenom en bok på en vecka har ju hänt förr, kortare tid till och med, men inte denna typ av böcker. Och så blir det en helt annan grej när man är "tvungen" att läsa. Det går som långsammare då. Men jag kämpar på, det måste man ju. Intressant är det faktiskt också, oftast.
 
Imorgon ska jag, hör och häpna, läsa. Och skriva en refererande text tillsammans med Fältis. Och ha sånglektion. Samt cykla in till stan, förvandlas till pirat och dansa tills jag får ont i träbenet. Och försöka mig på att stiga upp klockan sju. Imorse hade jag ställt klockan men vaknade av mig själv vid åtta utan något som helst minne av att jag stängt av larmet en timme tidigare. Minns inte ens att det ringde över huvudtaget. Nytt försök imorgon! Dags att sova alltså. Hörs. Häj.

2012-09-11 | 23:38:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback