Om jag blundar kan jag känna doften.

Det är fint när solen bestämmer att fortsätta att lysa och visa höst-Öret från sin bästa sida när pappa och Karin kommer och hälsar på. Först en svettig gospelgudstjänst där jag hade solen på mig under hela tiden vilket gör det förbenat varmt i kåpan. Att då få komma ut i den friska hösten, det är helt fantastiskt skönt. Det är alltid ett annat sting i luften när det är soligt, bitigt på något sätt, och det gillar jag. Halsduk som värmer halsen medan det biter i kinderna. Så ska det vara. Vi for hem till Måsvägen så jag fick visa upp mitt radhus och sen tillbaka till stan där vi åt en bit mat och tog en latte, pratade och mös i några timmar. Nu är dom tyvärr på väg tillbaka till fiendeland men det var fint med den kortisen vi fick.
 
Ikväll ska jag inte göra många knop, lite tvätt och sen middag med Emma (som traditionen lyder) och Philip. Söndagsmys helt enkelt.
 

2012-10-07 | 17:32:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback