När det går ett tag och ingen säger hej.

Ibland händer det tusen saker, eller inte ens en sak, som gör att man inte skriver i sin blogg. Så har det varit sen sist jag kikade in här. Papret som jag skrev på har blivit godkänt har jag i alla fall fått veta. Och det är ju himla skönt och jag peppar på nästa delkurs som börjar i veckan. Jag har hängt med gymnasieesteter i två veckors tid vilket har gjort att jag har druckit kaffe minst två gånger om dagen. Och blivit grymt sugen på att skaffa mig ett par Dr.Martens som de flesta coola kids kilar runt i. Det gillar inte min mamma som endast kopplar dom till skinheads från hennes gymnasietid. Jag har fått åka på roadtrip till en fin gård belägen i skogarna utanför Kisa. Badat tunna och klappat en gosig katt vid namn Sixten som tycker om att skeda. Jag var inte sen att hänga på. Jag äter söndagsmiddagar på veganskt vis och ska få umgås mer med vänner nu när vanliga skolan tar vid igen efter praktikens slut. Tillbaks till musikhögskolan, öva sång occh planera lunchkonsert, det ska spelas Foo Fighters. Bland annat. Det är även hög tid att dra igång med slickbandet. Nu ska här musiceras.
 
Här får ni en fin fras från en fin låt.
Du gråter inte som du gjort och jag går inte längre sönder, krasas inte lika fort nu.

2012-10-28 | 17:21:03 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback