Whiskeymango

Igårkväll hade vi kombohäng i vårt vardagsrum på övervåningen. Det dracks whiskey dock inte av mig. Kaffe och choklad dög fint det också. Trevligt med kvalitetstid tycker jag, det är inte alltid alla är hemma samtidigt.
 
Denna dag har bjudit på häng på Risbergska, lite övning och en fet jazzkonsert med de nya knodden från Jazz/Rock. I pausen mellan de två ensemblerna fick jag till min enorma glädje skratta i hela fem minuter. Emma försökte räcka mig en riskaka och äta banan samtidigt. Tyvärr missade hon munnen till sin enorma besvikelse och hennes ansiktsuttryck kommer jag sent att glömma. Mer snopen tjej får man leta efter. Det förgyllde definitivt min kväll. Vilket kan behövas för nu är det läsning och omskrivning av litteratur som hägrar för mig. Tentan kommer att vara här på nolltid så jag vill börja i god tid för att slippa stressa. Litegrann varje dag ska vi göra och därmed basta! En mango till det så jag håller humöret uppe.
 
Tack och bock för ikväll!

2012-11-20 | 20:10:48 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback