Varför kan det inte bara vara som förut?

Idag har det varit en tokhärlig dag med otroligt varmt och soligt väder. Lunch ute på gräsmattan, glass och kaffe på det så blir magen nöjd. Fräknarna blir bara fler och fler och idag blev det även lite träning i form av beachvolleyboll. När jag cyklade hem från skolan vid tio ikväll så gjorde jag det i tröja utan att frysa alltför mycket. Så megahärligt att man blir knäpp. Min nacke är dock inte helt van vid all denna sol, den brukar ju ligga gömd under långt hår, så nu är det dags att köpa en solkräm så man inte bränner sig alltför mycket. Men lite rött har väl ingen dött av?

Nu är det dags att sova och det med öppet fönster. I Mellansel hörde man fågelkvitter och tågen som brummade förbi, här byter vi ut tågen mot bilarna från vägen. Men lika härligt är det att känna de små vindpustarna på fötterna som sticker ut under täcket.

Och juste.
Första svalda insekten under cykeltur - check!

Nattinatt önskar jag och min fräkniga näsa.


2012-05-02 | 23:38:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback