Serenadsång - en hyllning till kvinnorna

Karlarna kom till slut. Dom stod uppradade i vår trädgård medan vi stod och trånade, hängandes ut genom Emmas fönster. Och som tack så fick dom en korg med godsaker nerfirad till sig. När dom hade gått vidare stannade vi hemma ett tag till, hade trevligt och lekte lekar, innan vi fortsatte till lokalen där efterfesten skulle äga rum. Dans, dans, dans och sen trevligt samtal ute i den inte alltför kalla kvällen. Och så en biltur hem på det, jag har som inte har någon cykel för tillfället (punka) var nöjd och belåten.

Dock förstår jag inte varför jag aldrig kan sova länge. Jag gick och lade mig vid tre igår och har fått kämpa för att sova till nio. Vaknat, somnat om, vaknat, somnat om... Peppar peppar så kommer jag vara pigg och glad idag ändå!



2012-05-29 | 09:08:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback