Om jag vore arbetslös

Det är galet vad jag har blivit rastlös nu när jag "typ" har lov. Igår var det några småsaker som jag behövde göra plus spela mycket gitarr eftersom jag har examination idag. Förmiddagen var jag hemma och spelade och sen var jag i skolan till åtta, avslutade ute med en cider och trevligt sällskap. Jag kanske egentligen behöver mycket att göra för att vara lugn?

Denna dag kommer att bjuda på den andra Amandas (en fin dam i min klass) lunchkonsert, ett besök på systemet, gitarrexamination och så till slut sektionsfest hos oss och Borgallén. Det kommer att bli riktigt trevligt, det är jag säker på. Håll tummarna för okej väder, vi ska börja med picnic nämligen.

Nu äter vi frukost!


2012-05-30 | 08:10:55 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback