Kaffe och annat gift

Hej hopp vänner!
Sökning - check! Gick sådär va. Fick endast göra en del av sångprovet, gick alltså inte vidare från del ett till del två men jag försöker att inte sörja. Jag ska höra med en utav sångpedagogerna i juryn vad som gick tokigt och inte räckte till, inte riktigt än dock. Jag skäms fortfarande lite för mycket. Och så väljer jag att lyssna mer på det som fina samboemma, Matilda och andra säger: att jag är duktig, kan beröra osv. At least I tried. Nu håller vi istället tummarna för att det gick vägen på sökningen till estetisk kommunikation, heja heja!
Nu när sökningarna är över så är det dags att ta itu med allt som har skjutits på och det är en sjujäkla lång lista som ska bockas av. Dags att kötta och klara av slutspurten. Jag vill ju kunna vara ledig och kramas extra mycket med fina sambos som jag inte kommer att få bo ihop med sen.
Hey ho, let's go!

2012-05-17 | 13:15:42 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback