I'm grateful that there's so much to be thankful for

Det får man inte glömma och särskilt inte nu när jag tycker synd om mig själv för att jag sitter och försöker läsa PM men ögena hela tiden vill stängas, tycker synd om mig själv för att jag inte får ligga ute på studsmattan under körsbärsträden och ha det allmänt trevligt. När man är bitter över att ha så mycket att göra och samtidigt vill handla, städa rummet och tända lakritsljus och umgås med mina sambos innan vi splittras. Typiskt!

Men då får man ju vara glad över att solen skiner så jag kan ha fönstret öppet i mitt rum, att jag får plugga något som jag oftast tycker är roligt. Och att när den här jobbiga perioden är över så kommer en vecka då jag har all tid i världen att krama skiten ur alla, ligga på studsmattan och bränna näsan, gå på Myrorna och hinna med att köpa nytt smink och nya strumpbyxor. Det blir la bra det. Tack för att det finns så mycket fint!

2012-05-06 | 14:54:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback