Have you forgotten to miss me

Ännu en dag på Musikhögskolan, dock en utan sol. Och det kan nog vara bra för min lilla snok, den blev lite väl kräftig igår märkte jag imorse. Men fräscha ser vi ut i alla fall, vi här i Örebro. Oh, så fräscha!

Idag övas det för fulla muggar as usual. Jag har haft en liten konsert på en låt för Klara för att öva att sjunga inför folk och det funkade ganska bra. Mer sånt för mig så man inte blir så nervös sen... Det kan ju bli så tokigt och tråkigt.

Ikväll ska vi grilla korv med korvbröd, dricka saft och äta Daimsnäckor. Allt upplockat från några utav sambosarnas senaste dumpstringvända. Gratis är gott så att säga.

Imorgon har jag och min röda näsa konsert med Joybells vilket blir kanonkul! Har dock glömt bort att öva på en låt som jag inte riktigt kan texten på, det måste göras! Och som tur är så har jag även en ficka i kåpan där man ska lägga sina fusklappar, väl uttänkt tycker jag. Och till för att användas!

Nu mer övning, hepp hepp // Rudolf


2012-05-04 | 15:45:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback