Här e jag, mer att ha

Vilken kväll! Om jag inte har berättat vad SMASK är så är det musikhögskolornas egen melodifestival. Igår var det Riks-SMASK vilket betyder att alla högskolorna (förutom Stockholm) samlades i Conventum i Örebro och tävlade. Grym show och tokrolig efterfest med folk från olika delar av Sverige. Redbullvodka och schlagers att dansa sig svettig till, ganska trevligt liksom. Jag fick mig till och med en liten svängom, tur då att jag har övat på att bli förd av Emma. Kan ju vara lite bångstyrig annars... Det blev ganska sent, klockan tre kom vi hem, men som vanligt så vaknar jag pigg som en lärka vid niorycket. Å andra sidan är det ganska trevligt att få ligga och dra sig litegrann. Jag behöver lite mer frukost och väntar på att Willys ska öppna vid tio sen tar jag tag i min dag. Tvätta, städa rummet och öva ska jag göra. Och repa med slickbandet ikväll, go avslutning liksom.

Have a nice one!


2012-05-20 | 09:40:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback