Better soon than never

Heeeeeej bloggen!

Det var ett tag sen liksom och ganska mycket har hänt. Inget som vi ska gå in på nu förutom att jag har bränt mig som en galning, har tusen miljoner myggbett och just nu sitter tillsammans med ett gäng fina människor, dricker bubbel och väntar på att det ska komma ett gäng serenadsångare och hylla oss kvinnor. Sen är det partey som gäller, woop woop! Och förutom att jag har en gitarrexamination på onsdag så har jag numera typ sommarlov. Och där försvinner det fina vädret såklart, bara regn och molnigt. Fast å andra sidan är det nog bra för då får mitt fejs, bröst och nacke vila litegrann.

NU ska jag njuta av mina sista dagar i detta fantastiska kollektiv som jag kommer att sakna och alltid ha fina minnen ifrån. Trots alla problem är jag så rackarns glad att vi flyttade in för vilket himla gött gäng vi har varit. Bästa!

Lite sentimental nu när man börjar se botten på flaskan men sånt är fint. Goa sommarkväll, vad har du för fint att bjuda på?

2012-05-28 | 21:50:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback