Umgänge

Den här veckan har jag tappat lite sömntimmar och varit sjukt seg på morgonen när larmet har ringt, därav en härlig sovmorgon idag när jag börjar halv ett. Sista lektionen, sen är det tack och hej för mig. Dock är anledningen till de tappade timmarna en riktigt angenäm sådan, jag har ju träffat vänner! Sorundahäng i tisdags, påhälsning hos fina Malin i onsdags, häng med det andra mellanselsgänget igår. Så rackarns fint att ha så många goingar! Och man måste ju passa på, man tar ju ju sig liksom inte norröver, där de flesta finns, varje dag längre.

Nu ska jag upp och äta frulle samt packa väskan så det är klart. Ikväll blir det gospelkonsert och kramas hejdå i Mölnbo och sen hem för mys med pappa. Imorgon far jag hem till Örebro för att gå på SMASK men först en thaimassage och mer mys med papi. Fin helg som avslut på en fin vecka!


2012-03-30 | 09:12:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback