Sju bakslag...

...sägs det väl att det ska bli innan våren kan klämma i? Idag hade jag tänkt slänga mig ut på en promenad på morgonkvisten eftersom jag inte börjar förrän klockan tolv men när jag kikade ut genom fönstret så ångrade jag mig. Snö?! Man blir ju så less. Nu snöar och regnar det om vartannat och det ser riktigt blött och äckligt ut ute. Nollgradigt, mums! Men det står i tidningarna att det ska bli upp till hela femton grader och sol på fredag så vi håller tummarna för att det inte ska ändras.

I övrigt så hade jag en riktigt fin helg innehållande fredagsmys med mami, god middag inne hos pappa och Karin med farmor, farfar, Eva och Christer som fint besök, gofika med gosandra och lite lätt söndagsjobb. Nu är jag inne på nästa sista veckan på Viaskolan, jobbar på med lätta nior och sjuor, sexor som jag inte riktigt kommit på hur jag ska tämja än. Imorgon kommer jag att ha åttorna för första gången eftersom dom har varit borta på prao i två veckor, spännande med nya klasser och se hur det kommer att funka där. På tal om något helt annat så längtar jag ihjäl mig efter våra småkusiner ute på Värmdö och som tur är så är det kalas där på lördag så då får jag kramas och leka hur mycket jag orkar. Gissar på att jag kommer att krokna tidigare än dom små liven dock. En annan sjuuuuuukt rolig grej är att det är gospelkonsert med Voices of unity, mellanselarna, i Pingstkyrkan här i Nynäs på måndag och gudstjänst i Sorunda på söndag, det missar jag inte allt för världen!

Bra tider att se fram emot alltså, woho! Nu är det dags att plugga betygskriterier, betygsnivåer och försöka komma på sätt att ha lektion med sexorna utan att det blir vilt och galet. Hej hopp!

2012-03-20 | 08:50:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback