Nynäshamns superstar

Nu ni kära vänner, nu är jag officiellt en "riktig" arbetare, en såndär tröttmössa. Nu när jag praktiserar så hör det till det vanliga att jag går upp runt klockan sex på morgonen och stupar i säng inte en minut senare än halv elva. Igårkväll slocknade jag som ett ljus i soffan vid klockan åtta till följd av en natt utan minst sju och en halv timmars sömn. Mamma väckte mig när hon gick och lade sig vid tjugo över tio, då blev det tandborstning och sen däckade jag lika hårt i sängen och sov till klockan åtta idag. Pigg och glad. Får se hur det blir ikväll...

Idag har jag bara en lektion och den börjar inte förrän halv ett så jag har lite skön tid att slappa på. Eller inte slappa, jag ska läsa in mig på betygskriterier och vidare samt fnula på hur man på bästa sätt aktiverar en hel sexa på bästa sätt när man ska spela bas och trummor. Lagom "att-göra" såhär på fredagsmorgonen.

2012-03-16 | 08:41:32 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback