Kastar in handduken

Kvällens uppgift, planera en musiklektion. Satan i gatan vad svårt det skulle vara då! Den ska innehålla klassisk musik, jag kan göra vad som helst. Borde vara ganska lätt egentligen. Till slut kom jag i alla fall på ett vettigt upplägg som jag tror kan funka. Det är ju "bara" femtio minuter jag ska hålla igång kidsen...

Annars då? Ganska trött och det blir tidig uppgång imorgon så nu är det dags att sova. Tänkte bara slänga in att jag och min nya kompis, partyclutchen aka Melonen, gjorde succé igår. Mycket uppskattade! Go'natt!


2012-03-04 | 22:25:51 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

Succé indeed! Alla ville ta sig en tugga! :)

2012-03-05 // 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback