Holding back the years

Tack vare min fina Simon så har jag kommit i kontakt med en underbar sångerska vid namn Gretchen. Nu har jag hennes låt Holding back the years på repeat för det mesta, eventuell sökningslåt till och med. Feeling på hög nivå!

Igår fick jag ju äntligen kramas med mina fina kusiner och som jag gjorde det! Och spelade fotboll ute i trädgården, kikade när Doggeman körde sin radiostyrda bil, när Hanna lockade håret. God mat och en go släkt, det kan ju bara bli bra. Idag har jag och min mamma haft en riktig slappardag med promenad, Jägarna II och våfflor. Jag har suttit och planerat inför min sista vecka på VFU:n också, på lördag är det back to Örebrew som gäller och jag längtar litegrann. Men first things first, vi har ju en gospelkonsert att se fram emot! Imorgon smäller det när världens bästa intar Pingstkyrkan och jag och Lina kommer sitta bänkade. Men bara i början, sen står man ju upp såklart.

Dags att peppa! Kudden och jag.


2012-03-25 | 22:52:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback