For my blessing

Ännu en gång är jag på väg hem med ett fett leende på läpparna. Tänk vad bra musik och fina människor kan göra med en. Lika bra konsert idag som i måndags, heja Voices of Unity!

Jag har ju även tagit min kaffekopp och gjort min sista lektion idag, med Nisses sjua. Goa elever som var hur duktiga som helst så vi fick en fin avslutning. Efteråt fick jag höra av Nisse att dom tyckte att jag var en bra lärare. Då blir man ju inte direkt mindre glad heller. Jag kommer att sakna det, det är ett som är säkert.

Nu längtar jag hem till papi där det blir sen middag för min del. En liten cider på det så är jag nöjd. Södertälje hamn och tågbyte nästa!


2012-03-30 | 21:01:57 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback