Du är allt här

Sicken trevlig fredag jag har haft! En riktigt skön dag i skolan där jag och Nisse gick igenom min planering till nian som jag ska ha på måndag. De små liven ska få spela Tröjan du hatar. Populärt och bra liksom. Klockan fyra tåg jag tåget till Handen och mötte upp Sandra för matshopping, en riktig gourmetmiddag slängde vi ihop. Stekt kyckling och champinjon, klyftpotatis, sallad med feta och massa mums i plus min specialare, sambalsås. Oj. Vad. Gott.

Efter middagen städade vi undan litegrann och slängde oss sen i soffan, jäste, åt godis, lyssnade på musik och pratade. Bakade muffins, kokade på lite te och slog oss sen ner i soffan igen med tända ljus, filtar och film. Vi kom liksom aldrig ur soffan sen utan bäddade ner oss där båda två sen när det blev sent och verkligen dags att sova. Hampus kom in och bråkade någongång under natten och ville få tillbaka sitt täcke. Det var miiiiinusgrader i sovrummet sa han, dock fick han nöja sig med en till filt. Frukostmys imorse och sen följe till tåget då Sandra och hurtbullarna Malin och David skulle på Bodypump klockan tio.

Ikväll blir det Melodifestivalmys med mor, systra, mormor, morfar och moster hemma hos oss. God mat, morotskaka. Trevligt värre!

Sandra, du är allt bra bäst du. Bara så du vet!

2012-03-10 | 11:39:56 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

Åååh morotskaka!!



Fina du, du är allt bra bäst du med:)

2012-03-11 // 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback