Att dratta på ändan

Eller, jag gjorde lite mer än så. Jag dök nerför en trappa idag. Låt mig förklara... Jag var på väg ut från Viaskolan med Lina i telen i högsta hugg. Jag råkar snubbla på det ÖVERSTA trappsteget utanför dörren, ramlar framlänges och glider på mage som en säl nerför hela trappen. Grusiga handflator och smuts på mina fina rosa byxor. Inga hål dock om iPhonen klarade sig också tack vare skyddsplasten, puh! En vettskrämd liten tjej som frågar om det gick bra och räcker mig mitt pennskrin som rasat ur kassen. Och så en skrattande Lina i örat, ramlade du? Japp, nerför en trappa.

Lite spänning på jobbet har väl ingen dött av? Men svidiga, grusskrapade handflator då?


2012-03-20 | 22:44:05 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback