Varje år på skolan är det festival

Just nu traskar jag runt i skolan såhär på fredagskvällen. Skolavslutning - check! Och nu pågår festivalen för fullt. Fem scener med olika ensembler från skolan och ibland även från resten utav campus. Fem scener och musik från klockan tre till sena natten. He grejer det! Och spelningen med slickbandet kändes fin och bra, trots min hariga insida. Det var en som sa att det inte syntes att jag var nervös och det är ju skönt.

Nu passar vi på och njuta, njuta av sista tiden tillsammans med sambosarna i huset. Från och med imorgon splittras vi, blä! Dock ska jag bara ta tåget till Nynäs en liten vända för att fira bästa vännen som fyller år idag, sen tillbaka till Örebro för att försöka flytta så mycket grejer som möjligt. Och sen sommarlov. Det blir allt skönt det också.


2012-06-01 | 21:20:21 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback