När ditt tåg kommer

Idag har jag fått mysig kvalitetstid med min kära mormor och morfar. Kilade ner för att säga hej och så blir det som det alltid blir, man fastnar och får fika. En efter en droppade in, först Lina sen mamma och till sist Simona. När både jag, Lina och mamma darrade av hunger så traskade vi uppför backen för att laga middag och mysa i soffan. Jag har även packat ihop min byrå som ska få följa med till Öret imorgon, snälla pappa lånar mig nämligen deras bil. Det ska bli grymt skönt att kunna packa ihop och flytta över alltihop på en gång. Dock tror jag att jag bara kommer att ställa in allting i mitt nya rum, piffet fixar jag med när jag kommer tillbaka i höst. Smidigt och bra! Och så kommer jag att få tid att hänga med bästa Klara och Hugo innan det sticker hem till Lund, fina sambosar. Det känns konstigt, att jag ska flytta från ett kollektiv till ett annat. Fast bara att säga att jag bor i ett kollektiv känns konstigt, trodde inte att jag var den typen som gör det. Flummigt egentligen. Fast mest fint tycker jag.

Det blir lite bloggläsande och annat en stund till sen blir det dock sängen, kanske läsa lite bok. Och sen fara för att säga hejdå till ett (mestadels) fint hus och de bästa sambosarna man kan ha...

2012-06-04 | 23:23:56 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback