Hej sommarlov!

Nu sitter jag hemma i soffan i Nynäs efter en trevlig kväll hemma hos bästa vännen. Uuuurgod mat, god dricka och trevligt sällskap. Full pott! Vid ett tillfälle så fick jag sms från en annan vän som frågade om jag var på hemmaplan. Och jag kan inte låta bli att känna mig som den gladaste i världen. Fina vänner från gymnasiet som jag kan prata med även fast vi inte ses så ofta, fina vänner från folkis som helt plötsligt kan slänga iväg ett meddelande med ett "hur mår du, jag saknar dig", fina nya vänner i Örebro att dela vardagen med och världens finaste familj som stöttar från sitt håll. Vad mer kan man begära? Så sjukt lyckligt lottad jag är som får omringas och vara omtyckt av dessa.

Idag kommer jag inte att göra många knop. Planka några visor, kanske ta en löprunda senare ikväll. Krama min mamma. Och bara njuta av sommarlov.


2012-06-03 | 14:56:10 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback