För det är ingen vanlig dag...

... för det är Amandas födelsedag. Woop woop! Och typ årets varmaste dag hitills tycker jag nog. Det blev lite svettigt när jag promenerade hem till Sandra vid tvårycket, klänning och bara ben till trots. Där bjöds det för övrigt på magiskt fika, Sandra hade varit i farten och slängt ihop en vit chokladkladdkaka med kokos och smält vit choklad uppepå som serverades med hallon. Och te såklart. Vilken kaka! Två bitar slank ner och så fick jag i vanlig ordning en låda med mig hem till mor och systrar. Och fina presenter har jag fått, en goodiebag med diverse mumsiga duschtvålar, nagellack, en Cava, choklad och fina smycken som är jag på pricken. Allt från fina Sandra och Malin.

Nu har jag fått lite mer presenter i form av en fin mjölslev från mor min och en tygkasse med en musche på av syster Jossan. Lina var också med på ett hörn, det var faktiskt hon som slog in. Nu sitter jag ute i solen och väntar på att mamma och Lina ska komma hem med mer fika. Te och lite svtplay med Summerburst och kvällen är räddad. Sen blir det Nynäsposten inatt...

Det är minsann riktigt trevligt att fylla år!

2012-06-21 | 20:12:50 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback