Åh Nynäshamn

Ey mates!

Det blev visst en löprunda igår plus lite fys i gräset bakom huset innan stretchen. Känn på den! Och sen en kopp te i soffan med mamsingen samt trevliga samtal via telefonen. Nöjd Amanda. Och ännu nöjdare idag då jag faktiskt har sovit ut litegrann för första gången på tusen år känns det som. Sjukt värt! Har ätit lite frukost framför Efter tio och nu ska jag göra ett ryck och packa upp väskan jag har med mig hem så att det blir ordning och reda i torpet. En promenad upp till stan för att spana in det senaste nya på Åsa och Årstiderna och secondhandbutikerna och så på hemvägen ska jag nog våldgästa mormor och morfar och säga hej. Låter som en skön måndag to me!

Och lite sol har vi också, hur fint är inte det?

2012-06-04 | 11:14:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback