Vilken flock tillhör dom?

Om tio minuter är det dags att byta om och cykla iväg. Men om tre timmar är jag hemma igen, känns gött.

Det har varit mycket häng nere hos mormor och morfar då kusinerna har varit på besök och sånt gillar vi. God mat och fotbollshäng igår och så glass i hamnen för att lyssna på Lina idag. Med hela ligan. Och så ett bad i Hamnvik på det. Dock kunde jag under inga omständigheter ta mig ett dopp i det där iskalla vattnet. Som den kärring jag är så tog jag uppgiften att vara handdukshängare, fotograf och värmare när de små liven (Jossan, Dogge och Hanna), alldeles blå om läpparna, bestämde sig för att komma upp. Tack det var bra så.

Imorgon spås det bli fint väder och jag är inte sen med att planera en dag i solstolen med en bra bok. Och kanske ett bad. Men bara om det blir tillräckligt svettigt. Heja solen och värmen!

2012-07-03 | 00:59:41 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback