Två steg från paradise

Hej hopp! Dags för en liten summering av de senaste dagarna. Tänker att bilder är trevligare än text, håll till godo.




I torsdags gjorde jag mig tjusig för att hänga med Sandra i stan.



Först middag, kött och Cava.



Och sen själva målet med kvällen. BATMAN! Denna skickade jag till Johan för att visa hur taggade vi var. Och för att jäklas litegrann...



Efter högst angenäma 2,44 i biosalongen så tog vi en promenad genom sommarstockholm. Batman alltså, vilken film!



Nästa dag var det dags igen med en heldag på söder. Här tar vi fikapaus.



Äntligen funnen! Sen urminnes tider har jag tjatat om flamingon som jag ska ha på min balkong/uteplats. Nu vet jag vars jag kan hitta honom.



Senare på eftermiddagen for vi ner till Nynäs och mötte upp Robin och Jesper för middag och en trevlig kväll med livemusik. Movits gjorde mig så galet danssugen att det sen blev mer på Aya. Finfredag!



Igår klädde vi upp oss till tänderna för 40-årskalas och jag invigde en ny klänning.





Mina tjusiga systrar.



Jag och Björn taggade Asti.



Gulligaste mormor.



Och tjocka släkten.

Och det var allt från torsdag till lördag. Idag har jag varit helt utslagen och legat i soffan från att jag gick upp fram till nu. Blandat mellan att kolla diverse olika grenar från OS, Bajens möte mot Halmstad och tupplurer. Gjorde dock ett ryck och bytte sängkläder som jag nu strax ska krypa ner i. Och hoppas att det ska sluta regna lagom till att jag måste fara och jobba. Nu kör vi verkligen nedräkning, endast sex nätter kvar.

Hörs då.

2012-07-29 | 23:18:45 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback