Och du sa att livet var enkelt

När jag stod och klädde av mig inne i badrummet nu för inte så länge sen så hörde jag konstiga ljud utifrån. Det är fullmåne så tänk er typ hur en varulv från Harry Potter låter, så lät det bak i skogen. Prasslade, brakade och hade sig. Nedanför vår balkong där jag stod så kilade det runt en räv och sniffade. Fin tänkte jag som tycker att rävar är söta. Då dök det upp ett rådjur från ingenstans (källan till varulvsskriken) som jagade räven runt i cirklar tills den sprang sin kos. Anledningen? Rådjursmamman hade ett litet kid med sig som jag antar att räven säkert försökt lägga tassarna på. Där blev rävar mindre söta i mina ögon, hua! Mamman och bebben stod kvar nedanför balkongen ett slag för att kolla läget innan dom gick vidare. Två vita rumpor som travade tillbaka in i skogen. Hoppas att räven håller sig borta.


2012-07-04 | 03:33:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback