När jag springer till dig tar en mil en minut

Idag satte jag på mig min finaste, blåa sommarklänning, satte Lina på pakethållaren på postcykeln och styrde kosan mot hamnen. Bästa Sandra är hemma från Malta, brun och snygg den jäkeln, så det var mys med henne som stod på schemat. Att även pappa, farmor, farfar, Jossan och Gurkan med sin Linda befann sig nere i hamnen blev en fin bonus. Det bjöds på glass, gamla och nya båtar, flyguppvisning och möten med andra finingar man inte har sett på år och dar. Annars har jag och Sandra gjort som vi brukar alltså lagat god mat med mumsig efterrätt. För att inte glömma prata. Prata, prata, prata. Och bestämma nya dejter, typ som till fredag. Sånt gillar vi!

Har för övrigt känt mig som en riktig kusttjej med blå sommarklänning, converse och stickad, vit tröja nu på kvällskvisten. Släng ut mig på en segelbåt och det är klappat och klart! Åh, Nynäshamn.





2012-07-22 | 23:24:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback