Gubbar och annat

På Krokvägsfronten intet nytt. Vi jobbar och står i, äter oss fulla på jordgubbar och klagar på det tråkiga vädret. Dock regnar det inte på nätterna än och det gillar jag. Inatt var det en riktig höjdare, endast DN och Svenskan att dela vilket gör att det går snabbare än vanligt. Plus att det var så tryckande varmt att det gick att cykla runt i linne. Jag höll tummarna för mig själv och hoppades att jag inte skulle bli överraskad av en åskskur efter halva trakten och jag klarade mig. Dock så stod det som spön i backen när jag vaknade till vid sex imorse. Nöjd tjej.

Mitt sug efter att få botanisera bland diverse spännande, skänkta prylar ska imorgon få botas några snäpp. Stockholm, Myrorna och Beyond Retro ska besökas. Och Monkirean såklart. Med fina mor min. Kan inte bli annat än succé!


2012-07-08 | 22:10:14 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback