Från en dag till en annan

Sommar och sol. Det är trevligt. Dock vågar man inte riktigt lita på vårt smått nyckfulla väder, inte många dagar på beachen alltså. Inte denna dag heller. Istället tog jag och mamma en promenad upp till centrum för att kika second hand. En tripp förbi bibblan också för att skriva ut ett papper. Hur bra är inte den grejen? Superawesome för oss som inte har skrivare hemma. Ännu trevligare då man får stöta på en gammal bekant man inte träffat sen gymnasiet. Mycket trevligt. Och sen fynda en affisch med Carl Larsson-motiv samt ett tvättäkta gammalt skrivset med en reservoarpenna och en liten hållare för bläcket. Så tjusigt! Nästa mål, hitta bläck.
Igår träffade jag annat fint folk som jag inte sett på länge, Robin och Kristian. Man glömmer av hur mycket man får skratta med de två. Fint för magen det. Och hjärtat. Och då sken solen så det blev en halvtimme ute på Knappelskär. Mina ben lös...

2012-07-20 | 15:08:31 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback