Don't make a sound

Så fort jag försöker få lite färg på min bleka baksida så vill vädret annorlunda. Idag sov jag ut till halv ett, solen skiner. Jag äter frukost, solen skiner. Jag tar med mig en handduk och min bok och tar plats på gräset bakom huset, solen skyms av lite dis. Jag läser två sidor, det kommer mer dis. Och så pendlade det, mellan mer eller mindre dis. Suck.

Så istället tog jag och mamma bilen till Mio för att hämta ut nya möbler som vi även har börjat sätta ihop. Plus fika, såklart. Jag har ett sånt otroligt sug efter bullar typ varje dag, inte klokt. Därför blev det kanelbullar size större. Fint i magen det!

Nu peppar vi handboll, damerna tar sig an Norge. Heja, heja! Och sen blir det natt 1 av 2 som jag har kvar med Nynäspost. Och det ser inte ut att bli regn, tack för det.

2012-07-30 | 21:47:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback