Take a sad song and make it better

Första inlägget från telen, woop woop!

Slog upp mina ögon för inte så länge sen vilket är grymt skönt! Sovmornar är ju lätt en utav det bästa sakerna som finns. Det är inte mycket som står på dagens att göra-lista heller, jag ska förbi skolan och lämna två papper (på min cykel så det kommer att gå skitfort!) och sen måste jag veckohandla inför veckans detoxkur jag ska köra. Måste alltså äta upp Karins medskickade sockerkaka ikväll så den inte står i skafferiet och blir torr. Oj, vad jobbigt!

Igårkväll tog jag och Emma oss i kragen och gick på ett cardioboxpass på gymmet, vi slog på bra. Så bra att jag fick blåmärken på knogarna... Efteråt passade vi på att utnyttja det varma duschvattnet. Grymt skönt att slippa tvätta håret i vår dusch här hemma i huset! Det vankas ett möte med vår hyresvärd då vi ska ta upp allt som är krångligt, typ brist på varmvatten och trasiga fönster bland annat. Det blir la bra.

Dags för frukost!


2012-01-13 | 10:39:22 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en fin fredag :D

2012-01-13 // 10:49:36
» Anonym

fin blogg

2012-01-13 // 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback