Snurra du min värld

Jag vågade. Jag klippte av mig håret! Hur det blev får ni se när jag har lyckats ta en vettig bild. Är lite nyvaken och glåmig just nu... Det blir ett senare projekt.

Förutom frisörbesöket så hade jag en trevlig dag på stan med Johan och Jänkänpää som avslutades med en fika på ett mysigt ställe. Biskvi och kaffe smakade mums i magen! Senare på kvällen följde jag med hem till den galna masen med fru som hade ett helt gäng Falumasar på besök, trevligt folk. Taxi ner till Ritz, min tredje helg på raken som jag går ut, och dansa tills fötterna värkte och det blev buss hem. Hänga lite med sambosarna som inte lyckats ta sig i säng än och sen somna gott.

Sen är det ju det där med att sova länge, det funkar inte för mig. Dryga sex timmar blev det inatt och det gick inte att somna om när jag vaknade. Hyfsat pigg men ikväll kommer jag nog att bli en tröttmössa. Lugn dag idag med huspiff, övning och bakismuffins. Trevlig söndag!


2012-01-29 | 10:11:43 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback