PEPP(AR)!

Idag har nog varit den peppigaste dagen på länge. Eller så känns det nu ikväll i alla fall. Hade lite läskig info om vår praktik och kursen som byggs runtomkring den, mycket tankar som snurrar kring det. Läskigt men samtidigt spännande och jag måste komma ihåg att jag LÄR mig just nu, man är ju inget proffs. Än.

Sen har man grymt trevliga klasskompisar som man kan sitta och fika med i Prego (dock inget för Detoxtanten men sällskap kan man ju alltid vara), gitarrspel och pepp på musik och allt som har med det att göra. Förtusan roligt rep med Joybellarna med mycket fin cred från körledaren. Det känns lite som att jag är on top of the world just nu. Gött!

2012-01-16 | 22:36:15 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback