Hej hopp!

Middag hos farmor och farfar är alltid lika trevligt, god mat och trevligt sällskap. Kvällen hos Sandra var lika trevlig den! Bästa Sandra, vad jag gillar henne. Och tänk vad lite alkohol kan göra med Twister, så tokigt det kan bli! Speciellt när man är sju personer som trängs på mattan. Det kan inte bli annat än roligt.

Denna dag har inte varit any different jämfört med de andra, förutom att jag har varit liite segare och tröttare, av förklarliga skäl. Jag har slappat med min mor i soffan, dock har jag blivit lämnad ensam nu då jag är den enda i huset som inte behöver gå upp för att jobba eller åka till skolan. Men på tisdag smäller det! Då far jag och min snälla pappa till Örebro med hela flyttlasset. Som jag har lovat inte ska bli så stort, heh... Imorgon ska det packas och fixas, tjoflöjt och hej och hå!


2012-01-08 | 23:35:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback