Frost

Igår hade vi en trevlig kväll i skolan då vi sprang runt och lekte lekar, typ burken, triangeln, historieleken osv. Självklart var det knytis och i och med det så bröt sämsta Amanda sin detoxkur. Ett stort plus dock för efter endast en liten bit så mådde jag nästan illa för att det blev så mastigt. I vanliga fall kan jag ju, som bekant, slänga i mig hur mycket som helst. Efter lekkvällen så var vi ett gäng tröttmössor som stack hem till Johan, pratade och lyssnade på musik. Mys! Klockan två kom jag hem och ännu en timme senare somnade jag.

Idag vaknade jag klockan nio pigg som en lärka så det blev en promenad i det fina vintervädret. Norrlandsstyle med täckbyxor och hela köret, fick mig att sakna tjugofem minus och isiga ögonfransar i Mellansel. Det var fint det!




2012-01-21 | 12:11:22 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback