Fastän du tror att du var osynlig

Vänner! Det blir inte så mycket skriverier här, jag gör inte så mycket vettigt om dagarna. Igår låg jag i soffan och läste hela dagen, kollade om Chicagofilmen och skrattade lika gott varje gång. Siri, vilken kvinna! På kvällen kom mormor, morfar och moster upp på Janssonmiddag och fika med hemmagjorde kokoskladdkaka med daimgrädde maid by moi och Jossan. Syrran åker till papi ikväll och Växjö imorgon så det var dags för lite sista minuten-mys. Alltid lika trevligt!

Idag görs det inte heller många knop. En promenad ska det bli med min mor, förhoppningsvis medan solen fortfarande är uppe. Det är nästan så man får sätta på sig täckbyxorna, tre minus liksom! Nästan köldrekord för den här "vintern". Jag ska även strukturera upp en lista över grejer som ska rotas fram och tas med till Örebro. Det är dags att ta tjuren vid hornen och fara till min mosters förråd med alla de tusen kartongerna. Jag och John körde en lightversion i somras inför flytten till Ume, tyvärr så blev ju inte den av så sen dess har det stått orört. Dock var det lättare då då tanken var att allt skulle med. Nu ska jag rota i säkert varje låda för att få med utvalda grejer. Lista idag, rota på söndag. Kanonkul!


"Du kanske inte ska filma mina ben Amanda"
"I'm homeless, give me a dollar, höhöhöh"
"Gillar du godis?"
"Här står Kristian och byter om för vi ska till kyrkan och då får man inte ha shorts"
"Here comes the cattle!"
"Vi äter bara i den här filmen"

2012-01-06 | 11:43:47 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Haha, Siri! <3

2012-01-06 // 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback